Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר / חתונת האלפיון: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר נישאו / אשת שר התיירות מאיה ורטהיימר ואסף זמיר כבר באולפן ארץ נהדרת, מתחילים מיד אחרי החדשותpic.twitter.com/ancv73d3th.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר / חתונת האלפיון: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר נישאו / אשת שר התיירות מאיה ורטהיימר ואסף זמיר כבר באולפן ארץ נהדרת, מתחילים מיד אחרי החדשותpic.twitter.com/ancv73d3th.. בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים לראשונה את ביתם אסיה. בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כתבה ״1. בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים לספר שזה סוף סוף קרה: חן אמסלם, טהוניה רובל, מאיה ורטהיימר, לאה שנירר, שני כהן וג'קי אזולאי הסתפקו במקצה לעשרה קילומטרים.

התמונה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים, שטענו שהיא מבזה את המעמד לצד אמירות בריוניות נוספות שלא ניתן להן במה כאן. ולא, השם הוא לא איזמל. חן אמסלם, טהוניה רובל, מאיה ורטהיימר, לאה שנירר, שני כהן וג'קי אזולאי הסתפקו במקצה לעשרה קילומטרים. מאיה ורטהיימר נותנת לכם הצצה ככה אני נראית בשמלת כלה tmi. N12 באפט השלים את ההשתלטות על ישקר.

אסף זמיר רזה - JHaringan
אסף זמיר רזה - JHaringan from img.wcdn.co.il
יום ראשון, 26 בינואר 2020 מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה | few woman #few_woman. מאיה ואסף בחרו בחברת ההפקות two productions, המתמחה בהפקת אירועים מאפס כבר מעל שש שנים, להתמודד עם המשימה. השניים החליטו להתחתן במקום בו השיער תמיד מסתדר, וגם כשחם לא מזיעים. על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם. באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק. לרגל המינוי העלתה מאיה ורטהיימר, אשתו של זמיר ואישה נהדרת בפני עצמה, תמונה הומוריסטית שלה עם דגל ישראל בלשכתו החדשה. התמונה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים, שטענו שהיא מבזה את המעמד לצד אמירות בריוניות נוספות שלא ניתן להן במה כאן. אחרי תשעה חודשי הריון מצולמים (וארוכים!).

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום:

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים לראשונה את ביתם אסיה. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: אם שאלתם מה פרוש השם ולמה הוא נבחר, לורטהיימר ההסברים: חן אמסלם, טהוניה רובל, מאיה ורטהיימר, לאה שנירר, שני כהן וג'קי אזולאי הסתפקו במקצה לעשרה קילומטרים. היא בתו של המיליארדר איתן ורטהיימר (בנו של התעשיין הישראלי סטף ורטהיימר, שגם כיהן כחבר הכנסת בעברו) ושל אריאלה. אני לא קוראת לאף אחד לעשות את מה שאני מנסה ולומדת, אין לי ניסיון. הזוג הודיע את הבשורה המשמחת באינסטגרם: ולא, השם הוא לא איזמל. Maya wertheimer in 2018.png494 × 926; היה ממייסדי סיעת רוב העיר במועצת העיר תל אביב, ועמד בראשה. הכיתוב שאותו צירפה לתמונה בחשבון האינסטגרם שלה היה לא סגורה מה הם חושבים עלי. בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים לספר שזה סוף סוף קרה: מאיה ורטהיימר נותנת לכם הצצה ככה אני נראית בשמלת כלה tmi.

השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. הבת שלי הולכת לישון עם חיוך וגם אני. Maya wertheimer in 2018.png494 × 926; באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש:

חתונת האלפיון: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר נישאו
חתונת האלפיון: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר נישאו from images1.ynet.co.il
היה ממייסדי סיעת רוב העיר במועצת העיר תל אביב, ועמד בראשה. מתי ואיפה יתחתנו יורשת המיליארדים מאיה ורטהיימר ואסף זמיר? יש ימים שאני צוללת לדיכאון ומרגישה כמו קליפת אדם חשפה מאיה על כתבת השער. קבלו את כל האאוטפים הכי יפים שהסלבס לבשו בחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר והבייבי (צילום: לרגל המינוי העלתה מאיה ורטהיימר, אשתו של זמיר ואישה נהדרת בפני עצמה, תמונה הומוריסטית שלה עם דגל ישראל בלשכתו החדשה. ורטהיימר את זמיר, היא מנחה מבדרת ומאמנת ספורטיבית בעוד שהוא פוליטיקאי רציני ומדובר, שנישאו בקיץ 2017 בחתונה זוהרת באילת הרחוקה, יצאו אחר הצהריים (ה') מבית החולים שבתל אביב, כשהם מחוזקים בתוספת החדשה למשפחה. בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כתבה ״1.

חן אמסלם ומאור זגורי | צילום:

חן אמסלם ומאור זגורי | צילום: יום ראשון, 26 בינואר 2020 מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה | few woman #few_woman. כן כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כל הרבה זמן הגיע. בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים לספר שזה סוף סוף קרה: זו לא האג׳נדה שלי״, פתחה ורטהיימר ברשימה. הם צירפו תמונת סלי שבה רואים את זמיר, ואת ורטהיימר ברקע כשהיא יושבת על יד השירותים כדי להקיא. לספר שזה סוף סוף קרה: אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר והבייבי (צילום: אני בעצם הכי לא לבד שהייתי מעולם. יומיים אחרי שמאיה ורטהיימר ואסף זמיר הגיעו לחדר הלידה והביאו לעולם את בתם הבכורה, מאיה חשפה ברשתות החברתיות את שני השמות המתוקים שהם בחרו ליורשת העצר. ורטהיימר את זמיר, היא מנחה מבדרת ומאמנת ספורטיבית בעוד שהוא פוליטיקאי רציני ומדובר, שנישאו בקיץ 2017 בחתונה זוהרת באילת הרחוקה, יצאו אחר הצהריים (ה') מבית החולים שבתל אביב, כשהם מחוזקים בתוספת החדשה למשפחה. גם אסף זמיר שיתף את החדשות עם עוקביו, כשפירסם תמונה של השניים וכתב: אשתו של החכ אסף זמיר, השחקנית מאיה ורטהיימר שמוכרת לחלק גדול מאיתנו כדבורה מהסדרה האהובה 'שבאבניקים' החליטה לחשוף לראשונה את ההתמודדות שלה עם תהליך הפוריות הקשה שהיא ועוד אלפי נשים עוברות בדרך אל הבאת ילד לעולם.

ולא, השם הוא לא איזמל. בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים לספר שזה סוף סוף קרה: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. התמונה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים, שטענו שהיא מבזה את המעמד לצד אמירות בריוניות נוספות שלא ניתן להן במה כאן.

אחרי הפרידה: שירי, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", ממשיכה הלאה
אחרי הפרידה: שירי, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", ממשיכה הלאה from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
לרגל המינוי העלתה מאיה ורטהיימר, אשתו של זמיר ואישה נהדרת בפני עצמה, תמונה הומוריסטית שלה עם דגל ישראל בלשכתו החדשה. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים לראשונה את ביתם אסיה. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: זו לא האג׳נדה שלי״, פתחה ורטהיימר ברשימה. חן אמסלם, טהוניה רובל, מאיה ורטהיימר, לאה שנירר, שני כהן וג'קי אזולאי הסתפקו במקצה לעשרה קילומטרים. בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כתבה ״1. אם שאלתם מה פרוש השם ולמה הוא נבחר, לורטהיימר ההסברים: באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום:

ולא, השם הוא לא איזמל. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כתבה ״1. אשת שר התיירות מאיה ורטהיימר ואסף זמיר כבר באולפן ארץ נהדרת, מתחילים מיד אחרי החדשותpic.twitter.com/ancv73d3th. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: אני בעצם הכי לא לבד שהייתי מעולם. השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. יום ראשון, 26 בינואר 2020 מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה | few woman #few_woman. אם שאלתם מה פרוש השם ולמה הוא נבחר, לורטהיימר ההסברים: מתי ואיפה יתחתנו יורשת המיליארדים מאיה ורטהיימר ואסף זמיר? זו לא האג׳נדה שלי״, פתחה ורטהיימר ברשימה. גם אסף זמיר שיתף את החדשות עם עוקביו, כשפירסם תמונה של השניים וכתב: התמונה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים, שטענו שהיא מבזה את המעמד לצד אמירות בריוניות נוספות שלא ניתן להן במה כאן.